ריסוס פרעושים

פתרון יעיל ובטיחותי עבורכם ועבור חיות המחמד שלכם

חבריכם ההולכים על ארבע, ובמיוחד אלה שאתם נוהגים לטייל עמם בחצר, בגינה וברחוב, נושאים על פרוותם פרעושים – חרקים שמציקים להם ועלולים להציק ואף להזיק גם לכם. אז מה עושים כדי להתמודד עמם?

מזמינים חברה המתמחה בריסוס נגד פרעושים

ריסוס והדברההפרעושים הם חרקים מוצצי דם, שעלולים לאמלל את חייה של חיית המחמד שלכם, וגם להציק לכם במוקדם או במאוחר. הבעיה העיקרית היא שלא קל להיפטר מהם, בעיקר מאחר והם מתחבאים בתוך הפרווה הצפופה של החתול או הכלב ו/או בתוך המצעים, הריפוד של הכיסאות והספה, בסיבי השטיח ובין קפלי הווילונות בבית.

הכירו את האויב
על מנת להתמודד עם מכת הפרעושים ולחסלה באופן יעיל ובטיחותי, חשוב קודם כל להבין מול מה אתם בדיוק מתמודדים: קיימים כמה וכמה מינים של פרעושים. חלקם חיים על פרוות חברינו ההולכים על ארבע, אך גם יונים, חולדות, ציפורים ועכברים עשויים להעביר אותם לביתכם. הפרעושים הם חרקים קטנטנים – אורכם נע בין מילימטר לבין כמה מילימטרים בודדים, ולכן קשה להבחין בהם. הפרעושים חיים כטפילים. הם לא מהססים ולו לרגע להתעלק על החיות האהובות שלכם והם אף מסוגלים לנתר, להידבק אליכם ולעקוץ באמצעות הלסתות שלהם, אשר מיועדות לנשיכה ולמציצת הדם.

כיצד ניתן לדעת שהגיע הזמן לריסוס נגד פרעושים?

האם חיית המחמד שלכם לא מפסיקה להתגרד? האם גיליתם על גופכם סימנים אדומים וכואבים, דמויי עקיצות? אין ספק שזהו מצב לא נעים בכלל, ולפעמים קשה לקשר בין הגרד שממנו סובל הכלב או החתול שלנו לבין העקיצות שאנו סובלים מהם. אבל אם אתם וחית הבית שלכם סובלים מגירודים ללא הרף בו זמנית, בהחלט ייתכן ואתם סובלים ממכת פרעושים. חשוב לציין שלא רק שהפרעוש עוקץ וגורם לפציעות מגרדות ובלתי נסבלות, הוא גם עשוי להעביר מחלות. לכן, חשוב לבצע הדברת פרעושים בהקדם האפשרי, כדי לא להידבק במחלה כלשהי, חלילה.

האם חומרי הדברה לפרוות חיית המחמד מספיקים?

חומרים נגד פרעושים לבעלי חיים אינם מספיקים. אמנם הם יעילים מאוד להרחקת הפרעושים מחיית המחמד, אבל בהחלט ייתכן כי הפרעושים כבר עברו לכל מיני מקומות אחרים בבית, והם מתחבאים ומחכים לשעת כושר שבה יוכלו להיטפל אליכם, לבני ביתכם או לאורחיכם.

בדיוק בשל סיבה זו כדאי לפנות לחברה אשר מתמחה בריסוס נגד פרעושים. הדברת פרעושים מקצועית, באמצעות חומרי הדברה ידידותיים לסביבה, תבטיח לכם שאתם וחיות המחמד האהובות שלכם לא תיפגעו משאיפת החומרים, ושהמזיקים המטרידים יחוסלו. זהו פתרון אפקטיבי נגד הפרעושים, שיחזיק מעמד לאורך זמן רב.

המאמר נכתב באדיבות חברת אמאל'ה ג'וק ודר' עכבר – המספקת שירותי הדברה באמצעות חומרי הדברה בעלי רעילות נמוכה לאדם, על בסיס טבעי-צמחי מיקרופסולרי.