ריסוס חרקים

אין אחד שלא מכיר את ההרגשה הלא נעימה כאשר ג'וק עובר לפתע בסלון בזמן שאנו צופים בטלוויזיה, או את מגפת הנמלים שפתאום תוקפת כל חלקה טובה במטבח הביתי. לרוב אנו מרגישים שדבר לא עוזר כנגד המזיקים הללו ושהם תמיד איכשהו ימצאו את דרכם לביתנו. למרות כל הניסיונות שלו למנוע התפשטות חרקים במרחב הפרטי ע"י מוצרים שונים לשימוש עצמי רובם כושלים, אך האם ניסיתי להזמין בעבר שירותי ריסוס מקצועיים ממדביר מומחה?

ריסוס חרקים מזיקיםכיום יותר ויותר אנשים מפסיקים להילחם בחרקים לבד ופשוט שוכרים את שירותיו של מדביר מקצועי המרסס את הבית, הביוב, הגינה וכל מקום בסביבה הקרובה אליכם. זהו תהליך פשוט מהיר, ונוח שאינו מצריך ממכם דבר, פותר או מונע את בעיית המזיקים ונותן לכם שקט נפשי. לרוב ריסוס פעם בתקופה אף יהיה זול ומשתלם יותר מכל שאר התכשירים והמכשירים שתרכשו בכדי לטפל בבעיה בעצמכם.

היתרון של ריסוס הבית או המשרד לעומת שיטות אחרות

לעומת חומרים אחרים ומגוון שיטות, השימוש דווקא בריסוס הוא יעיל מאוד, זוהי השיטה היחידה שבה הפיזור של החומר הפעיל הפוגע בחרק מתפזר בצורה האופטימלית בכל חלקי הבית, ומגיע למקומות נסתרים שלא היינו מגיעים אליהם בדרכים אחרות. בצורה זו ניתן לכסות יותר שטח בבית, להגיע  בצורה ממוקדת למקום הדגירה של החרקים, ולעקור מן השורש את בעיית החרקים בסביבתכם.

טיפול ושימוש בחומרים המותאמים לחרק המזיק

כיום יש מגוון של חומרי ריסוס כנגד חרקים ומזיקים. יש חומרים ביולוגיים, כימיים, ואפילו חומרים צמחיים המוגדרים כחומרי הדברה "ירוקים". מדביר מקצועי יודע להתאים את סוג החומר לסביבה שבה הוא נמצא ולסוג המזיק הנמצא בביתכם, בצורה זו הריסוס הופך לאפקטיבי ביותר ויחזיק זמן רב. כמובן שניתן גם לרסס כנגד כל סוגי החרקים כטיפול מונע לעתיד, הרי זה שלא ראיתם אותם עד עכשיו לא אומר שהם לא שם, או שהם לא יגיע בעתיד.

היום הריסוס הוא ידידותי לסביבה וחומר ההדברה הם אורגניים.

התפתחות המגמה הירוקה בעולם בכלל ובישראל בפרט משפיעה על רבדים שונים בחיים שלנו, כיום גם הריסוס הוא ירוק ולרוב המדביר ישתמש בחומרים אורגניים הידידותיים לסביבה, וכמו כן גם לבעלי חיים ולבני אדם. חומרים מסוג זה לא משפיעים כמעט על בעלי דם חם אלא רק על החרקים המזיקים. לכן, כאשר אתם מזמינים מדביר מומלץ לברר אם הוא משתמש בחומרים מסוג זה.

זמן השפעת חומר הריסוס מרגע התחלתו עד שחוזרים לבית נקי מחרקים

מי שחושב שלצורך ריסוס הבית צריך לארוז מזוודה ולנסוע לכמה ימים טועה בגדול, כיום תהליך הריסוס והזמן שעובר מהריסוס עד שניתן לחזור לבית או למשרד הוא קצר יחסית. החומר הפעיל המפוזר בצורת ריסוס נעלם ומתפוגג לאחר מספר שעות בלבד ואז ניתן לשוב חזרה לביתכם. מומלץ לקבוע את הריסוס לפני שיוצאים לסידורים ארוכים או לעבודה, ואז כאשר תחזרו הסביבה הביתית שלכם כבר תהיה נקיה מחומרי ההדברה. מומלץ וחשוב להתייעץ עם המדביר על נושא זה מכיוון שלכל חומר יש השפעה שונה וזמן המתנה שונה וכל מדביר משתמש בחומרים אחרים. מדביר מקצועי יספק לכם את המידע על זמני השפעת החומר ויודיע לכם מתי אתם יכולים לחזור לביתכם הנקי מכל מזיק.