ריסוס עשבים

כל אחד מאתנו אשר יש ברשותו גינה פרטית בביתו מכיר את התופעה של עשבים שוטים. הם סוג של מטרד לא רצוי אשר צומח כמעט בכל מקום אפשרי ופוגע במרחב הפרטי החיצוני של הבית, הן מהבחינה האסטטית והן מבחינת בריאות הדשא והצמחים אשר נמצאים בגינה.

חלמית, סרפד ומעוג הם חלק קטן מהעשבים הנפוצים בישראל ואותם אתם יכולים למצוא במקומות רבים בארץ וכמו כן גם בגינות שלכם, עשבים אלו שותים את המים המיועדים לצמחים בגינה, וממלאים את האדמה בשורשים החונקים את הדשא והפרחים הנמצאים בגינתכם, שלא לדבר על הפן האסתטי של הגינה המתמלאת בניצנים לא רצויים שהורסים את תוואי ועיצוב הגינה הפרטית.

מהן הדרכים לטפל בבעיה זו?

ריסוס עשבים בגינהבכדי לפתור את הבעיה ולהושיע את גינתכם ממטרד זה ניתן פשוט לנקש את העשבים מידי יום או תקופה, אך זוהי עבודה מסורבלת וסיזיפית, ולא לכולם יש את הזמן לבצעה. אפשר לשכור גנן שיבצע את העבודה בשבילכם בזמנים קבועים, או שאפשר פשוט לרסס את הגינה כנגד אותם עשבים, דבר שיעיל הרבה יותר מכיוון שהוא פותר את הבעיה לטווח ארוך ופועל כאמצעי מנע לצמיחה של עשבים בעתיד.

ריסוס עשבים כאמצעי מנע וכאמצעי לטיפול בקיימים

פעולת ריסוס העשבים השוטים היא קלה, פשוטה ומהירה בהרבה משאר השיטות הקיימות כיום להתמודדות עם בעיה זו. ניתן לרסס עשבים שכבר צמחו בגינה ובכך בעצם לגרום להם לנבול, וניתן לבצע ריסוס מנע אשר מונע מראש את הצמיחה של עשבים שוטים מסוגים שונים בגינתכם. כמובן שצריך להתחשב בעונות השנה ובמיקומים השונים בארץ, בכדי לדעת מתי לרסס ובאיזה חומר להשתמש, ולצורך זה חשוב מאוד להיוועץ באיש מקצוע שמומחה בתחום זה לקבלת המלצה או שירות מסוג זה.

חומרים ומוצרים מומלצים לשימוש לצורך טיפול בבעיה

יש מספר רב של חומרי ריסוס שונים לטיפול בעשבים שוטים, יש כאלו המתאימים לסוגים שונים של צמחים, לעונות שונות, וכאלו המונעים הצצה של עשבים שוטים מראש או פשוט מטפלים בעשבים שכבר צמחו פרא. לא רק שצריך להכיר את החומרים צריך גם ציוד מיוחד לריסוס וידע בעבודה זו. לכן לא מומלץ לנסות לרסס עשבים שוטים לבד, אלא דווקא לשכור את שירותיו של מרסס עשבים שיודע את העבודה, יש ברשותו את הציוד הנכון והידע והניסיון לביצוע המלאכה.

תמיד מומלץ לשכור את שירותיו של מומחה

שימוש בחומרי ריסוס ללא הכנה, ידע ושימוש נכון, יכולה לגרום לאסונות לגינה, לצמחים לדשא ואף לפגוע באותו אדם המשתמש בחומרי ריסוס, ולכן מומלץ מאוד לפנות ולשכור את שירותיו של מרסס מקצועי. מומלץ לפנות למדביר היודע את העבודה, מכיר את החומרים השונים ויוכל להתאים את חומר הריסוס הטוב ביותר לצרכים של הגינה שלכם, לפגוע בעשבים הלא רצויים ולשמור על הגינה שלכם נקיה יפה ומטופחת.

לאחר ריסוס וטיפול נכון תוכלו לראות איך הגינה שלכם פורחת ומלבלבת, וסוף סוף תוכלו לנוח וליהנות מהגינה המטופחת שלכם מבלי לחפש את העשב המזיק הבא שיפריע לכם, לצמיחת הדשא, ולצמחים בגינתכם.