הדברת נמלים

כל קיץ אותו סיפור. בבתים רבים, בעיקר בצמודי קרקע אבל לא רק, הולכות להן בהנאה צרופה כמויות של נמלים, כשהן תרות אחר פיסות מזון ואמצעי ריפוד שונים לקיניהן.

אם עד עכשיו ניסיתם להיפטר מהחברות הבלתי רצויות הללו באמצעות ריסוס עצמאי, סביר להניח שלא השגתם את התוצאות הרצויות, או לפחות לא לאורך זמן. הדבר קורה משום שהתרסיסים שנמכרים בחנויות מכילים חומרי הדברה חלשים יחסית, שהשפעתם מתפוגגת בתוך זמן קצר מאוד.

המסקנה: אם אתם מעוניינים להיפטר מהן לצמיתות, אתם צריכים הדברה מקצועית.

איך זה עובד באמת?

הדברת נמליםאם נמאס לכם שהילדים הופכים אותן למשחק, שהכלב מנסה לטעום אותן לארוחת הבוקר ושאתם צריכים לעמוד כל היום עם המטאטא או עם התרסיס הביתי ולנסות להדוף את מתקפת החרקים העונתית, יש פתרון מאוד פשוט – הזמנת מדביר מוסמך שיבצע ריסוס נמלים איכותי.

כשהוא יגיע אל ביתכם המדביר יבקש לדעת באילו מקומות יש ריכוז של ההולכות על שש הללו, אם הן נכנסו כבר לארונות המטבח ועוד פרטים שיסייעו לו לבצע את עבודתו נאמנה.

לאחר שיהיו ברשותו כל הפרטים הדרושים, הוא יבקש מכם לעזוב את הבית למשך כשעתיים, יעטה על עצמו את חליפת המדבירים וירסס בכל רחבי הבית והגינה חומרים כימיים חזקים בעלי יעילות גבוהה במיוחד.

אם אכן מדובר במדביר מקצועי מוסמך הוא ידע להגיד האם יש קיני נמלים גם מתחת לריצוף או בתוך הקירות, ויציע לכם לעשות שימוש בקפסולות ג'ל מיוחדות המתפרקות לאט ומונחות במקומות המסתור של המזיקות. ג'ל זה מורכב, בעצם, ממזון מורעל, הגורם לתמותה, מספר ימים אחרי שהן אוכלות אותו (כדי שהן לא יקשרו בין האוכל למוות ויפסיקו לאכול אותו).

מכיוון שהמזיקות החרוצות מביאות את האוכל המורעל אל מלכתן, הרי שהוא משפיע גם עליה ומביא לכך שהן לא ממשיכות להתרבות. אמנם מדובר בחומר שמייקר מאוד את מחיר העבודה, אבל אין ספק שמאוד כדאי ליישם אותו כשרוצים באמת להיפטר ממטרד חמור ורציני.

תוצאות שרואים בעיניים

לאחר שיתבצע ריסוס מקצועי בביתכם או בבית העסק שלכם, הרי שאם בחרתם בחברת הדברה מקצועית שמעסיקה רק מדבירים מוסמכים, רוב הסיכויים שלא תיתקלו ביצורים הקטנטנים האלה לפחות שנה ממועד ביצוע ההדברה.

לכן, חשוב מאוד לבחור רק בחברה אמינה שמספקת אחריות למשך שנה לפחות על ביצוע העבודה, ושמבטיחה לחזור ולבצע את הפעולה שוב, אם המשכתם לפגוש ביצורים שאותם רציתם למגר.

אז אם אתם רוצים להגיד שלום לנמלים באופן מיידי ולאורך זמן, אל תחכו רגע אחד מיותר. הזמינו עכשיו חברה המומחית בהדברה והיא תדאג שתהיה לכם באמת שנה טובה. בהצלחה!