נזילות בבית יכולות למשוך חרקים ומזיקים

מאגרי מים עומדים הם בין הסיבות הנפוצות ביותר להופעת חרקים בבית, בגינה או בחצר. רגע לפני שאתם מזמינים שירותי הדברת מזיקים, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על פעולות מנע והזמנת אנשי מקצוע לטיפול יסודי

המאפיין הבולט של נזילות הוא נטייתן להחמיר במהירות. אסור להתעלם מרטיבות בקירות, בתקרה או מתחת לריצוף, היות ובתוך זמן קצר צפויה הבעיה הקטנה להפוך למגפה של ממש. בין היתר גורמות נזילות בבית למשיכת חרקים ומזיקים. מעופפים, מקקים, נמלים, חולדות, עכברים ועוד שורה ארוכה של יצורים לא רצויים נמשכים למאגרי המים העומדים ומשתמשים בהם. הפתרון במקרה כזה לא תמיד נגמר בהדברה וחשוב מאוד לבצע את הפעולות המקדימות.

הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לאתר נזילות במים ולצמצם מראש את הצורך בהדברת מזיקים וחרקים:

  • השתמשו בשירותי איתור נזילות – אל תנסו לחסוך על איתור נזילות או למצוא את המקור שלהן בעצמכם. הזמינו שירותי איתור נזילות ותוכלו לבדוק במדויק את היקף הנזילה, את הגורמים שהביאו להופעתה בתקרות או על הקיר ואת הפתרון המתאים בין אם זה תיקון מקומי ובין אם זה החלפת צנרת
  • שירותי איתור נזילות ניתן בכל רחבי הארץ על ידי אנשי מקצוע ברמה גבוהה ובמחירים סבירים.

ב. שימו לב להופעת מזיקים – הדברת מזיקים מתבצעת ברוב הבתים הפרטיים אחת לשנה ולקראת הקיץ. במידה והמזיקים מתחילים להופיע בתדירות לא שגרתית או בשכיחות גבוהה מהרגיל, עליכם להתחיל לבדוק את האפשרות לנזילות. שימו לב גם להופעת מזיקים בתוך הבית וגם לחרקים שיש בגינה, בחצר או סביב החלק החיצוני של החלונות והדלתות.

ג. טפלו בנזילה באופן יסודי – הטעות הנפוצה היא לנסות להתגבר על נזילות בעזרת סיוד מחדש של הקירות. זהו פתרון לטווח קצר בלבד, היות ומתחת לפני השטח צפויים המים להמשיך להצטבר ולגרום למשיכת חרקים ומזיקים. טפלו בנזילה באופן יסודי והשקיעו את כל המשאבים הנדרשים גם בהדברה.

ממי מזמינים שירותי הדברת מזיקים?

אם כבר איתרתם את הנזילה ואתם רוצים לחזור לשגרה רק אחרי הדברת מזיקים כללית ברחבי הבית, תצטרכו לאתר את אנשי המקצוע המציעים את השירות. נסו לקבל המלצות על חברות הדברה והיעזרו במידע המופיע באתרי האינטרנט. בדקו איזה ניסיון יש לכל מדביר, תוך כמה זמן הוא יכול להגיע ומה כוללת הצעת המחיר שלו. ודאו שהמדביר משתמש בחומרים המאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה ובקשו הנחיות ספציפיות לבתים עם ילדים וחיות מחמד.

השילוב בין איתור נזילות והדברת מזיקים מוכיח את עצמו. הוא מתאים גם לדירות קרקע וגם לבתים בקומות גבוהות. מבחינתכם בתור בעלי הנכס, שירותי איתור והדברה הם לעיתים קרובות הדרך היחידה למנוע נזקים בלתי הפיכים. אל תתנו לנזילות לפגוע באיכות החיים שלכם ונסו לאתר את מוקד הבעיה מוקדם ככל האפשר.