הדברה ירוקה של פשפש המיטה

מי הם פשפשי המיטה, ומהן התופעות הקשורות לפגיעה שלהם בבית שלנו?

מבין כל המזיקים שיכולים לפגוע בבית שלנו ובסביבת המחייה הכללית שלנו, קשה לחשוב על מזיקים מעיקים וטורדניים יותר מהמזיקהדברת פשפש המיטה שאנו מכירים בתור פשפש המיטה. בהתחשב בגודלו, מדובר בהישג של ממש, משום שפשפשי המיטה הם בעלי חיים זעירים ושטוחים, שאורכם לא עולה על 6 מ"מ סה"כ. פשפשי המיטה, שמקורם הטבעי הוא צפון אמריקה, רובצים ומתרבים במרחבים באזורים חשוכים וצרים, וכך למעשה מהווים חריצי המיטה והספה בבית שלנו מקומות מרבץ אידאליים עבור פשפשים אלה. החלק הגרוע ביותר הוא ההשפעה שלהם על הבית שלנו – כאשר פשפשי המיטה נדבקים לגוף שלנו ונטפלים אליו, ויוצרים תופעות פיזיות של גירויים, גירודים, עקצוצים ובאופן כללי פגיעה משמעותית בשגרת החיים שלנו.

כיצד נבצע הדברה של פשפש המיטה, ומהן אפשרויות ההדברה הירוקה של מזיק זה?

  • הדברת פשפש המיטה – כשאנחנו רוצים להדביר את פשפשי המיטה, המפתח היחיד והמשמעותי ביותר הוא ניקיון איכותי ומקיף של כלל האזורים הנגועים בפשפשי המיטה. תהליך ההדברה הזה כולל בדרך כלל 4 טיפולים או יותר בהם נשאב את אזורי המרבץ בצורה יסודית, ונוסיף טיפולים של אוויר חם, הדברה קרה וקיטור יבש – עד שנשיג את הסביבה הנקייה מפשפשים.
  • הדברה ירוקה? למעשה, מכיוון שמדובר בהדברה המבוססת על ניקיון יסודי ולא על שימוש ברעלים שהם גם כך לא יעילים מול פשפשי המיטה, הדברת פשפש המיטה היא הדברה ירוקה שלא מזיקה לסביבה ולא מסכנת את יושבי הבית. בקיצור, אין סיבה להתמהמה – ברגע שבו אנחנו חושדים שהבית שלנו נגוע בפשפשי המיטה, עלינו לפנות לשירות ההדברה המקצועי של הקוטל.

הדברת פשפש המיטה – בחירה נכונה

בהזמנת שירותי הדברת מזיקים יש להביא בחשבון את אמינות המדבר, וותק ותעודות קיימות. שירות מקצועי מבטיח סביבה נקייה ממזיקים ככלל ופשפש המיטה בפרט. קיימים מגוון רחב של כלים מקצועיים וטכנלוגיים להדברה יעילה. בשורה תחתונה – לפני הזמנת שירותי הדברה, בצעו בדיקה מקיפה.