הדברה בטכניקות שונות

שירותי הדברה מתקדמים

שירותי הדברה הם תחום מאד מפוקח בישראל, ורק אנשים בעלי תעודת הסמכה של מדביר מטעם המדינה יכולים לע בהדברה באופן מקצועי. אם אתם מעוניינים לרסס בבית נגד ג'וקים ומקקים אחרים עם תרסיס שקניתם בסופר, תוכלו לעשות זאת בעצמכם ללא צורך בכל תעודה, אבל האם שאלתם את עצמכם פעם – האם זה כדאי? האם זה יעיל? האם זה לא פוגע בסביבה בצורה הרסנית?

כל התשובות לשאלות הללו מתנקזות למקום אחד – אל תעשו ריסוס לבד – קראו למדביר מקצועי העובד עם חומרים ירוקים וידידותיים לסביבה. כך תוכלו להרוויח גם הדברה מקצועית עם אחריות מלאה, וגם תעזרו בשמירה על איכות הסביבה על ידי כך שלא תשתמשו בתרסיסים הפוגעים בשכבת האוזון שלנו, ולא תעשו שימוש בחומרים כימים חזקים הפוגעים בבריאות שלנו, בקרקע ובמי התהום שלנו.
לזה קוראים שירותי הדברה מתקדמים. שירותים המבוססים לא רק על איכות ההדברה, אלא גם הקפדה על שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה, ושמירה על איכות החיים של בני המשפחה והמדביר עצמו.

הדברה ירוקה

הדברה ירוקה פירושה שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה, ולא בחומרים כימים שמזהמים את הסביבה, ועלולים לפגוע בבריאות האנשים הבאים איתם במגע. הדברה ירוקה היא הדברה מתקדמת, ורמת המודעות לשמירה על הסביבה הביאה חברות הדברה רבות לעבור לחומרים ירוקים שאינם מזיקים לסביבה. כדי לעשות זאת יש לעשות שימוש רק בחומרים המאושרים לשימוש על ידי המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות. חברות הדברה העושות שימוש בחומרים אלה יכולות לעשות את סוגי ההדברה באותה יעילות ובאותה האיכות.

שירותי הדברה שניתן לקבל עם הדברה מתקדמת וירוקה הם:

• הדברת מכרסמים וחולדות
• הדברת זוחלים
• הדברת מקקים, נמלים, פרעושים, פשפשים
• הרחקת יונים • ועוד

שירותי הדברה של חברת הדברה מורשית ומקצועית מספקים אחריות לשנה, ובמידה והמזיקים חוזרים, תקבלו שירות נוסף עד לחיסול המזיקים באופן קבוע.

אמצעים נוספים להדברה

מעבר לשימוש בחומרי הדברה המפוזרים או המרוססים במקומות שונים המיועדים לקטול את בעלי החיים הקטנים, ולגרש אותם מן המתחם המודבר, ישנן עוד כמה שיטות הדברה שנחשבות ידידותיות לסביבה.
• אמצעים אלקטרונים – ניתן להרחיק ציפורים ועטלפים על ידי השמעת תדר קול גבוה במיוחד, שאינו נשמע על ידי אוזן אנושית, אבל נשמע היטב אצל בעלי חיים הנסוגים ממקור הקול.
• אמצעים ביולוגים – בשדות ובשטחים גדולים עושים שימוש באמצעים ביולוגיים של הכנסת בעל חיים לאיזור, על מנת שיאכל את המזיקים שבשטח, ובמיוחד את המכרסמים השונים.
• מלכודות – נעשה גם שימוש במלכודות כדי לתפוס מזיקים שונים, והדגש הוא על מלכודות שאינן גורמות סבל לבעל החיים, אלא כולאות אותו בתוך המלכודת.

שירותי הדברה מתקדמים מוכיחים כי גם בתחום חשוב זה ניתן לפעול בצורה ידידות לסביבה, וכי ניתן למצוא פתרונות מעשיים שאינם מזהמים או מזיקים לבני האדם ולטבע באופן כללי.
מחפשים חברת הדברה ? בדקו שהיא משתמשת בחומרים המאושרים לשימוש על פי המשרד לאיכות הסביבה ומשרד הבריאות

המאמר מוגש באדיבות: כץ איכויות מים – מבצעת שירותי הדברה מבוקרים