דשא טבעי או דשא סינטטי – מה מביא יותר חרקים?

הכירו את הדשא הסינטטי

אם חשבתם שכדי לקבל את המראה הירוק והמושלם לחצר או למרפסת שלכם צריך להתאמץ כדי לשתול דשא טבעי ולעמול עליו באופן ממושך כדי שהוא ימשיך להיות ירוק אתם טועים. כיום, דשא סינטטי הוא לא סתם אחד המוצרים הנמכרים ביותר בישראל, הוא נותן לכולם את החוויה הירוקה שהם רוצים לגינה בלי מאמץ בכלל. הדשא הסינטטי נוח למשחקים של הילדים ונותן לכם הרמוניה בעין כשאתם רוצים לשבת לשתות קפה בפינה פסטורלית. הדשא הטבעי מכיל יתרונות רבים על דשא טבעי ואחד היתרונות הבולטים שלו הם הימצאותם של חרקים שאנחנו ממש לא רוצים לידנו בפינתנו השלווה.

האם דשא טבעי מביא יותר חרקים מדשא סינטטי?

  • לדשא סינטטי יש כמה יתרונות משמעותיים מאוד על דשא טבעי ונדמה שבכל פרמטר הוא מנצח אותו בעיקר כשמדברים על הימצאותם של חרקים. חרקים רבים כמו נמלים, צרעות, דבורים, תיקנים, כנימות עוד יכולים להגיע לחצר שלכם ולא רק להרוס לכם את איכות השהייה בחצר עם הפאניקה שהם זורעים, הם עלולים להביא איתם עקיצות לא נעימות ואפילו פגיעות גופניות לא קלות לילדים שלכם. דשא סינטטי איכותי מושך הרבה פחות חרקים מאשר דשא טבעי הרי המזיקים הללו נמשכים לעלי הדשא, לאדמה שבה מושתל הדשא מה שמסביר למה סיבים סינטטיים פותרים את הבעיה בקלות.
  • הדשא הסינטטי מושך הרבה פחות חרקים מה שנותן לכם ליהנות מחיסכון נוסף בכסף: אין צורך בהדברות. הדברה יכולה לעלות בין מאתיים לשלוש מאות שקל באופן תקופתי ומהווה הוצאה נוספת בתחזוקת הדשא. מעבר למחיר שעוד יכול להיות נסבל, יש סכנות של הרעלות לילדים שלכם בעקבות ההדברות וכל אלו נוספות על הסכנות בשימוש בחומרים כמו דישון ואחזקת כלי גינון חדים.

היזהרו מנחשים

אל הדשא הטבעי שלכם יכולים להגיע גם אורחים ממש לא רצויים כמו נחשים. כל החגיגה הזו יכלה להימנע אצלכם בחצר אם תועילו להניח דשא סינטטי שיפתור אתכם מכל הצרות. נחשים יראו בדשא טבעי האזור הטבעי שלהם ויגיעו לחפש אוכל ואתם לא רוצים להיות שם שזה קורה.