הדברה לבית

שירותי הדברה לבית ניתנים במטרה להרחיק מזיקים לצמיתות ולשפר את איכות החיים. הנה כל הטיפים שכדאי להכיר על מנת לתאם שירות מן הסוג הזה

בעלי בתים ודירות מכירים היטב את הצורך בשירותי הדברה. השירות הוא הדרך היחידה להרחיק מזיקים לצמיתות ולמנוע הופעת מזיקים. השירות מתאים  להתמודדות עם מקקים, נמלים, מעופפים, עכברים ועוד. את השירות כדאי לתאם עבור דירות חדשות וישנות ולכל אורך השנה. שירותי הדברה לבית ניתנים במגוון שיטות שמוכיחות את עצמן וחלקן גם לא פוגעות באיכות הסביבה. מעבר לכך, יש היום חומרים מתקדמים המאפשרים חזרה מהירה לשגרה מיד אחרי קבלת השירות.

הנה כמה טיפים שיכולים  לעזור לכם לתאם שירותי הדברה לבית:

א. בחרו היטב את החברה המבצעת – השקיעו לפחות כמה ימים בהשוואה בין חברות העוסקות בתחום של הדברה. נסו לקבל המלצות מחברים, בני משפחה ולקוחות אובייקטיביים. בדקו מה מאפיין את החברה המבצעת ומה ההתמחות שלה. זכרו שמתן שירות ללקוחות ביתיים ופרטיים שונה משירות הניתן עבור בעלי משרדים, שטחים חקלאיים, מוסדות ציבוריים וכן הלאה. בחרו היטב את החברה המבצעת והבטיחו שקט ממזיקים וחרקים.

ב. בצעו השוואת מחירים – מחיר הוא אמנם לא הפקטור החשוב ביותר בתיאום שירותי הדברות, אך הוא בהחלט מהווה מרכיב משמעותי במערכת השיקולים שלכם. בצעו השוואת מחירים ונסו להיעזר בממצאים על מנת להסיק לגבי החברה המתאימה. השוואת מחירים תחסוך עבורכם בהוצאות ותפנה מקום בתקציב להדברה תקופתית אחת למספר חודשים.

ג. בדקו את חומרי ההדברה – הדברה לבית צריכה להתבצע עם חומרים שלא יסכנו אתכם, את הילדים או את חיות המחמד. בדקו מראש את חומרי ההדבקה וקראו את ההוראות המופיעות על גבי האריזה. התייעצו עם המדביר בכל מקרה של התלבטות ואל תתביישו לדרוש הסברים מפורטים. החומרים בהם משתמשים כדי להרחיק מזיקים וחרקים לצמיתות עלולים להכיל מרכיבים כימיים מסוכנים. ותרו על חומרים כאלה והשתמשו רק בטכניקות הדברה שמטפלות במוקד הבעיה ולא רק בסימפטומים המופיעים על גבי השטח.

 

הדברה לבית

מתי כדאי לעשות הדברה?

התקופה המומלצת להדברה היא עונת הקיץ ועונות המעבר. בחורף לא נוהגים מקקים וחרקים לצאת לפני השטח, אך באופן עקרוני תוכלו בתקופה הזו להשיג שירותי הדברה במחירים אטרקטיביים ונמוכים יותר. הדבר החשוב הוא לבצע את ההדברה באופן תקופתי ולאמץ כללי היגיינה נכונים. פנו במהירות פחי אשפה, נסו למנוע הצטברות של מים עומדים וסגרו היטב את החלונות והדלתות במהלך הלילה. כך תמנעו כניסת חרקים לתוך הבית ותוכלו לבצע הדברה בתדירות נמוכה יותר.

לסיכום, שירותי הדברה לבית הם חלק בלתי נפרד משמירה על רמת חיים גבוהה. נצלו את המידע העומד לרשותכם ובחרו היטב את החברה המבצעת. השקיעו זמן בהשוואה בין שירותי הדברה ותוכלו לחסוך בהוצאות מבלי לפגוע בתוצאות.