ריסוס ברחשים

הם קטנים, הם מעצבנים, הם מפחידים זוגות רבים אשר שוקלים להתחתן בגני אירועים והם אימתם של כל בעלי דירות הגן. הכירו את הברחשים.

מתי צריך לבצע ריסוס נגד ברחשים ומתי הם תוקפים?

תקופת האביב היא אחת התקופות היפות של השנה, אך לצד הלבלוב והפריחה הנפלאה מגיע גם נחיל עצום של זבובונים קטנים ומרגיזים, המוכרים יותר בשם ברחשים. הם מתעופפים בקבוצות גדולות, נכנסים לפעמים לאף, לפה ולאוזניים או "מטיילים" על העור החשוף ולפעמים גם עוקצים.

הברחשים מתקבצים ביחד כדי להרשים

ריסוס ברחשיםהברחשים אוהבים להתעופף יחד, במיוחד בימים החמים של השנה. מטרת ההתגודדות המשותפת הזו היא מעין מפגש היכרות בין זכרים ונקבות. הזכרים מנסים להרשים את הנקבות באמצעות כישורי התעופה שלהם. הם מתעופפים בקווים ישרים ויוצרים פניות פתאומיות וחדות. הם אוהבים מקומות לחים יחסית ולכן הם נמשכים מאוד לעצים, דשא, שולי נחלים, צמחיית מים, אזורים בוציים וכדומה.
עקיצה שגורמת לתגובה אלרגית
ישנו מין טפיל של ברחשים שנוהג לעקוץ ולמצוץ דם. אנשים רבים רגישים לעקיצה זו והיא גם עשויה לגרום לאדמומיות ולנפיחות קלה המלוות בגרד. זה לא נעים, אבל תחושה זו חולפת לאחר זמן מה.

הדברת ברחשים לפני אירוע

אם אתם מתכננים לחגוג יום הולדת בחיק משפחה ו/או חברים או סתם לאכול ארוחת שישי במרפסת או בגינה, חשוב מאוד להשתמש בתכשיר ריסוס נגד ברחשים. כיום, ניתן למצוא ברשתות השיווק תרסיסים המיועדים להרחקת מעופפים למשך מספר שעות. בהחלט ניתן להשתמש בהם לצורך הדברה בת כמה שעות. אבל כדי להשיג פתרון קבוע יותר, רצוי לפנות למדביר מקצועי.
חתונה בתקופת האביב או הקיץ היא משאת לבם של זוגות רבים. עם זאת, רבים מהם חוששים שמא חתונתם תהיה בלתי נשכחת, ולא מהסיבות הנכונות. אף אחד מהם לא מעוניין שהאורחים יסבול מעקיצות ברחשים או אפילו סתם מריחוף של זבובונים המזמזמים החדווה ממש ליד האוזן. מנהלים של גני אירועים הפכו להיות מודעים יותר ויותר בשנים האחרונות לתופעה המטרידה. לכן, הם נוהגים להזמין חברות הדברה המבצעות ריסוס נגד ברחשים. עם זאת, מאחר והריסוס מתבצע במקום פתוח, רצוי לוודא שהיא מתבצעת מספיק קרוב לתאריך האירוע שלכם, כדי שההשפעה לא תתפוגג ביום המאושר בחייכם.

לחזרה לעמוד הראשי לחץ כאן