איך נפטרים מנמלים? 4 תרופות סבתא נגד נמלים

חומץ, קינמון, לימון ומנטה הם רק חלק מהכלים הטבעיים שבהם אפשר להשתמש על מנת לאמץ תרופות סבתא נגד נמלים. אם גם אחרי זה שום דבר לא עוזר, מומלץ ליצור קשר עם חברת הדברה 

שמירה על ניקיון והיגיינה היא הדרך הכי טובה למנוע הופעת נמלים וחרקים אחרים. אף חרק לא יחליט להתנחל אצלכם בבית אם לא יהיה לו מה לאכול, מה לשתות ואיפה להסתתר. עם זאת, לא תמיד מאמצי המניעה נושאים פרי. דווקא אצל נמלים, רובנו לא מצליחים להתמודד עם העומס ועם האתגר. לכן, מה שאפשר לעשות זה לנסות תרופות סבתא שונות.

הדברה בזול

היתרונות של תרופות סבתא

היתרון הכי גדול של תרופות סבתא נגד נמלים בא לידי ביטוי בכך שהן מבוססות על שימוש בחומרים טבעיים. נקודת המוצא היא שחומרים טבעיים מן הסוג הזה נמצאים בכל בית ובכל מטבח, אז לא אמורה להיות בעיה להשתמש בתכונות שלהם. יתרה על כך, תמיד אפשר להכריז על כישלון של מאמצי המניעה וההדברה העצמאיים – כדי להזמין הדברת נמלים מקצועית.

הדברת נמלים עם חומץ

תרופת הסבתא הכי שכיחה בקטגוריה של הדברת נמלים היא חומץ לבן. נמלים לא אוהבות את הריח של החומץ והוא מרחיק אותן מאוד ביעילות מהאזור שבו הן בדרך כלל רגילות להתמקם. כמו כן, חומץ לבן יעיל עבור ההדברה כי הוא מטשטש את ריח השבילים שהן יוצרות וכך גורם להן לאבד כיוון. בשביל להיפטר מהן בעזרת חומץ לבן, כל שנדרש הוא לערבב רבע כוס מים עם כמות דומה של חומץ לבן וליצוק לתוך בקבוק ספריי.

הדברה עם קינמון

הקינמון דוחה נמלים טבעי שהריח שלו יכול למנוע מעוד סוגים של חרקים להיכנס ולפלוש למטבח. מבחינה פרקטית, ההמלצה היא לערבב חצי כפית שמן קינמון עם כוס מים, להספיג בצמר גפן ולפזר בנקודות הבעייתיות. בנוסף, היתרון הוא שהריח של הקינמון נעים יותר מהריח של החומץ.

איך משתמשים בלימון להדברת נמלים?

לימון טרי מדיף ריח שמרתיע אותם ומרחיק אותן באופן טבעי מהאזור המטופל. תרופת סבתא נפוצה למשל מבוססת על שפשוף חצי לימון על סף הדלת, החלונות ושאר המקומות שבהם בדרך כלל פוגשים חרקים לא רצויים. לשם השוואה, אלטרנטיבה אחרת תהיה לטפטף כמה טיפות של מיץ לימון על כדורי צמר גפן ואז להניח אותם בארונות המטבח.

לא לשכוח את המנטה!

עוד מרכיב בולט ברשימת תרופות הסבתא היא צמח המנטה. כאן, אחד השימושים במנטה הוא לדחיית חרקים בצורה טבעית. ריח המנטה משבש את חוש הריח של החרקים ולכן רובן לא מצליחות למצוא את הדרך חזרה אל מקורות המזון שלהן. בנוסף, אפשר לבחור האם להשתמש בשמן מנטה שנמכר מוכן בחנויות הפארמה – או להוסיף 10 טיפות שמן מנטה על כוס מים ולערבב היטב בתוך בקבוק ספריי.

החשיבות של הדברה תקופתית

בסופו של דבר, יכול להיות שאף תרופת סבתא נגד נמלים לא תשיג את התוצאה המיוחלת. במקרים כאלה, לא צריך להמתין אלא ליצור קשר עם שבולת חברת הדברה. אנו לא רק נדע להגיע מהר על מנת לזהות את סוג הנמלים והחרקים, אלא גם נבצע עבודה יעילה ואיכותית.