איך תמנעו מנמלים בבית

נמלים – חרק קטן, בעיה גדולה

אחת הסיטואציות שיוצרות הכי הרבה חוסר נעימות בבית שלנו היא מכה של נמלים. הנמלה היא קטנה ולא מזיקה כשלעצמה, אך הנמלה כמעט אף פעם לא תגיע בעצמה – אלא בנחילים גדולים ובקנים המרכזים מאות נמלים בחריצים קטנים בבית שלנו. אף אחד מאתנו לא אוהב לפתוח את המזווה או להזיז איזה כלי במטבח ולמצוא נחיל נמלים ארוך ומבהיל. הנמלים הן מזיקות כי הן אוכלות ומזיזות פרורי מזון ויוצרות מצב של חוסר היגיינה, בעיקר אך לא רק במטבח. הצעד הראשון בדרך לטיפול בבעיית נמלים הוא מניעת בעיה אפשרית שכזו – וריכזנו עבורכם כמה צעדים שכדי לנקוט בכדי להימנע מנמלים בבית, לפני שאתם מתחילים לרסס.

הצעדים בהם צריך לנקוט בכדי להימנע ממכת נמלים בבית

נמלים אוהבות ונמשכות לסוכר – ולכן כדי למנוע מכת נמלים אנחנו צריכים לנטרל כל סיטואציה של שרידי סוכר בתוך הבית. אם אתם אוכלים אבטיח או פרי מסוכר אחר, נסו לעשות זאת במרפסת או לנקות מיד אחרי החיתוך והאכילה, כך שתוודאו שלא יישאר גרגר או מיץ מהפרי בשטח פתוח.
גרגרים – נמלים נמשכות לכל סיטואציה של מזון גרגרי שנשאר כשאריות על השיש, השולחן או הרצפה – לכן חשוב מאוד לנקות היטב לאחר הכנת אוכל או אכילה, וחשוב להקפיד גם על ניקוי המזווה מפירורים.
טיפ קטן – אם בשטיפת הרצפה תוסיפו למים כמה טיפות של חומץ לשטיפת הבית, תרחיקו נמלים כבר בתהליך שטיפת הבית. נסו זאת ותיווכחו.
במידה ולא הצלחנו למנוע את הנמלים – יש לפנות לשירותי הדברת נמלים.
במידה ובכל זאת הנמלים הגיעו לבית שלנו – עלינו לפנות שירות הדברת נמלים מידית. לא תמיד התרסיסים הביתיים יספיקו – ובכל מקרה מדובר ברעל שאנחנו מרססים ברחבי הבית שלנו בצורה לא מקצועית. שירות הדברת נמלים מקצועי ואיכותי מבטיח טיפול נקודתי בבעיה בבית שלנו, כמו גם טיפול מונע לעתיד והדברת נמלים עוד לפני שהן מגיעות לבית שלנו. לסיכום, במידה ונתקלנו בבעיית נמלים בבית שלנו אסור לנו להשלים עם כך, ועלינו לטפל בבעיה זאת בצורה המקצועית והמהירה ביותר.