כיצד נאטום את הכניסה של מזיקים בחדרי הבית?

איטום
איטום
כולנו רוצים להימנע מבואם של מזיקים אל תוך חדרי הבית שלנו. אנו חוששים מהם מאד מסיבות שונות. חלקם מסוכנים ועלולים לפגוע בנו. אחרים עלולים להעביר מחלות. חלק מהם עלולים לפגוע בחיות המחמד שלנו, ואילו אחרים יכולים להיכנס לתוך המזון שלנו, וזה כמובן מצב לא נעים בעליל – וחלק פשוט דוחים למראה. השאלה היא כמובן, איך אפשר להיפטר מהם בצורה יעילה? לעתים צריך פשוט לחשוב על פתרונות טובים לאיטום הכניסה שלהם לתוך הבית, ולהלן כל סוגי האיטום שאתם חייבים לשקול.

כך אוטמים היטב את הבית מפני המזיקים

  • אטמו חורים וסדקים בקירות – לכו בין כל קירות הבית שלכם, ובדקו האם יש בהם חורים – אפילו חורים קטנים. דעו כי מכרסמים לא זקוקים לחורים גדולים מידי כדי להיכנס לתוך הבית שלכם, ובוודאי שחרקים לא זקוקים לכך. מרגע שאיתרתם זאת – עשו שימוש בחומרים לאיטום, ואיטמו לחלוטין את החורים הללו. אפשר גם לפזר מבעד לחור חומרי ניקוי ,אשר ירחיקו את המזיקים ממילא מהאזור.
  • בצעו איטום גגות – לא פעם, הדרך להרחיק מזיקים שונים היא גם לבצע איטום גגות איכותי מאד. בעזרת איטום גגות, אפשר בעיקר להרחיק את היונים שלא יחדרו לתוך הבית שלכם – וזה נפוץ בעיקר בקרב גגות רעפים ישנים יחסית. לא פעם, יש מזיקים שדרך המערכת של הגג יכולים גם לנסות ולעבור בתוך החלקים הפנימיים במבנה, ואז לצאת לפתע מתוך פתח חור אחר. אתם כמובן תרצו להימנע מכך לגמרי, ולכן ודאו שיש לכם איטום גגות איכותי במיוחד.
  • מה לעשות במטבח? – המטבח הוא אזור שמושך אליו לא מעט מזיקים. ודאו שהוא אטום היטב מכל כיוון, ובדקו היטב גם את ארונות המטבח שלכם – ודאו שאין בהם כל מיני אזורים שבהם המזיקים עלולים להסתתר ולהתחבא, ואפשר גם לשקול הדברה בארונו תהללו.

שומרים על איכות החיים שלכם

זכרו כי בשורה התחתונה, איטום של הבית שלכם, מאפשר לכם ליהנות מחיים נינוחים יותר, מבלי שלפתע תראו חרק, מכרסם או יונה אשר יפחידו אתכם. השקיעו בכך – ותשאו פירות בתוך זמן קצר.