איזה מחסן הכי טוב נגד בעלי חיים

מחסן חזק ויציב לכל מפגעlogo

כשבוחרים מחסן יש מספר רב של קריטריונים שחשוב להתייחס אליהם כמו מחיר, חומר ואטימות. המחסן ישרת אותנו שנים רבות ולכן אנו מחפשים את ההחלטה הכי טובה כך שלא נתחרט עליה עם התקדמות הזמן ונחליט שאנו צריכים להחליף אותו. אחד הקריטריונים החשובים ביותר בעיקר בשימושים באתרי בנייה או בטבע הוא החוזק של המחסן והעמידות שלו לפגיעות חיצוניות. במקרים רבים ישנם בעלי חיים שיכולים להזיק למחסן, להיכנס אליו או לצורך חיפוש מזון או לצורך לינה בלילה. החיות שיכולות להיכנס יכולות להיות קטנות כמו עכברים ומקקים או גדולות כמו חתולים וכלבים ולכן חשוב מחסן אטום וסגור כדי להימנע מהמקרים הללו.

איזה מחסן הכי טוב נגד בעלי חיים?

  • בבחירת מחסן האפשרויות הן רבות. מחסנים ממתכת ידועים כמחסנים חזקים ביותר שלא ניתן לחדור אליהם. מחסנים אלו מונחים בעיקר באתרי בנייה בגלל החוזק הרב שלהם גם נגד פגיעות מזג אוויר וגם מפני פגיעות חיצוניות. מחסני פלסטיק יכולים להיות חלשים יותר אך במקומות מסוימים לספק את אותה המטרה. אם אתם רוצים להגן על הציוד שמאופסן מכל משמר, מחסן שעשוי ממתכת יכול להיות הבחירה הטובה ביותר.
  • אמנם מחסן מתכת יכול להיות פתרון נהדר למפגעי בעלי חיים ולחדירתם אל המחסן אך גם במחסני מתכת יש חסרונות. מחסני מתכת דקים יחסית ולכן אי אפשר להציב בהם מדפים מה שיכול להיות בעייתי בעיקר באפסון של מוצרי מזון אליהם בעלי החיים נכנסים. מחסנים חזקים מעץ גם הם יכולים להיות פתרונות אחסון טובים כנגד בעלי חיים וכך גם מחסני PVC חזקים. את התשובה לשאלה האם הם יעמדו במשימה חשוב לשייך לאיכות המחסנים ואיכות החברה שייצרה אותם. ישנם מחסנים זולים יותר ופחות איכותיים אל מול מחסנים חזקים ועמידים מפני כל דבר אפשרי שיכול לפגוע.

אחסון של מוצרי מזון בקלות

כשמאחסנים מוצרי מזון פגיעות בעלי החיים יכולה להיות קריטית. תארו לכם ספק שיש ברשותו מוצרי מזון רבים וכשמגיעה העת לספק אותם ללקוח הוא מגלה שחלק מהם נפגעו או נאכלו על ידי מזיקים או בעלי חיים שחדרו. לא רק שהמוצרים האלו פסולים אלא כל התברואה של המוצרים שיש ברשותו נפגעת ויוצרת לו בעיה גדולה.