הדברה – מחירים

כמה עולה הדברה?

הרבה מהאנשים שרוצים, או יותר נכון – צריכים, להיפטר ממזיקים שונים הנמצאים בביתם או בבית עסק שלהם, רוצים לדעת את התשובה לשאלה הפשוטה "כמה זה עולה? ". אחרי הכול, מדובר בשירות שעולה כסף, וחשוב לדעת מהי ההוצאה הצפויה כדי להיערך לכך מראש.

כמובן שאין תשובה אחת לשאלה הזאת, שכן כל חברה מתמחרת אחרת וכי יש סוגים שונים של עבודות, אולם בהחלט אפשר לספק סדרי גודל של מחירים בעבור כל סוג של הדברה, ובדיוק לשם כך אנחנו כאן.

סוגים שונים – מחירים שונים

כפי האמור לעיל, אחת הסיבות שבגינן לא ניתן לתת תשובה חד משמעית לשאלה כמה זה עולה היא העובדה שיש כמה שיטות של עבודה. יש הדברה באמצעות ריסוס, יש עבודה ביולוגית, יש עבודה אלקטרונית, יש הצבת מלכודות ומתקני כליאה אחרים ויש גם, כמובן, את אחד מסוגי ההדברות המבוקשים ביותר היום – פעולה ירוקה.

לכן, לכל חברה יש,בדרך כלל, מחירון מובנה, בו מצוינים המחירים של כל אחת מסוגי העבודות. למרות זאת, כדי בכל זאת לתת לשואלים סדר גודל של מחירים, אפשר לאסוף נתונים מהמחירונים של מספר חברות ולציין טווח מחירים לכל אחד מסוגי העבודות. אז הנה הוא לפניכם – המסמך שיספק לכם תשובה מספקת לשאלה כמה עולה הדברה, כדי שתוכלו לדעת כמה כסף להכין לטובת העבודה שתאפשר לכם סוף סוף לחיות ללא חשש ממפגשים לא רצויים עם מזיקים ו/או מהנזק שהם עלולים לגרום.

מחירים סבירים של עבודות ריסוס

שיטת הריסוס היא השיטה הפופולרית ביותר בתחום, שכן היא ידועה בהשגת תוצאות בטוחות. הנה לפניכם כמה דוגמאות לעבודות שיכולות להתבצע בשיטה זו ולטווח המחירים המומלץ בעבור כל אחת:

  • ריסוס בדירה למניעת חרקים – 180 – 250 ₪.
  • · פעולה בחדר המדרגות של בניין בן 2 קומות – כ-250 ₪ (תוספת של כ-100 ₪ על כל קומה נוספת).
  • הדברת תיקנים ועכברים גם יחד בדירה – 300 – 400 ₪.
  • ריסוס בבית פרטי גדול – 300 – 500 ₪.
  • היפטרות מפרעושים – 400 – 600 ₪.
  • עבודה בשטח הגינה – 500 – 300 ₪ ל-150 מ"ר.

עבודות בשיטות אחרות

לעבודות בשיטות אחרות יהיו מחירים אחרים. הנה לפניכם רשימה של עבודות הנכללות גם הן בשאלה כמה עולה הדברה, שיספקו לכם את כל המידע שצריך לפני שמזמינים מדביר:

  • לכידת עכברים – 400 – 200 ₪
  • הדברה של חולדות מחוץ לבית – 200 – 350 ₪.
  • הדברה ביולוגית – המחיר נקבע על פי הכמות של בעלי החיים שמובאים לשם חיסול המזיקים. כך למשל, הדברה של כמחית ההדר באמצעות 1000 צרעות תעלה 55 ₪; הדברה של תרפיס באמצעות פשפשים תעלה כ-175 ₪ וכך הלאה.
  • הדברה אלקטרונית – אם תרכשו מכשירים ביתיים להדברה מסוג זה, טווח המחירים יהיה 100 – 1300 ₪ – תלוי במכשיר ובחרקים אותו הוא מדביר. אם מדביר יבצע עבורכם את העבודה תשלמו סכומים אחרים התלויים בסוג המכשירים שיביא איתו ובמשך זמן העבודה.

אז… כמה זה עולה?

כפי האמור לעיל, התשובה לשאלה "כמה עולה?" היא מורכבת ותלויה בלא מעט גורמים. למרות זאת, הבאנו לכם כאן מסמך שיסייע לכם לדעת אם ההצעה שקיבלתם מחברה מקצועית היא הגיונית ומשלמת או לא, ואין ספק שבעזרתו תוכלו לבחור בצורה קלה ונכונה יותר את מי שיבצע עבורכם את העבודה. אנו תקווה שמצאתם את המסמך הזה לעזר, ומקווים שבתוך זמן קצר תוכלו להיפטר לגמרי מהאורחים הלא קרואים. בהצלחה!

הכתבה באדיבות חברת מדביר הצפון