נאחסן את כל החפצים במטבח וחדרי הילדים לפני ריסוס?

179216923

אם הבית שלכם עומד להיות מרוסס בקרוב נגד מזיקים, אתם כמובן צריכים להכין אותו לכך. זכרו שיש שתי נקודות תורפה מרכזיות שהן אפשריות במקרה כזה. הנקודה הראשונה היא במטבח שלכם. הסיבה לכך שיש חשש שהרעל יחדור לתוך המזון שלכם, וכך אתם עלולים להיות מורעלים. הנקודה השניה היא בחדרי הילדים – שם אם חס וחלילה הרעל יישאר וייספג בחפצים, זה עלול לפגוע בילדים (בפרט ילדים קטנים, שנוטים להכניס חפצים לפה). לכן, צריך לדאוג לפתרון אחסנה מתאים עבורם – אז היכן כדאי לאחסן את כל הפריטים הללו?

כמה מקומות שאפשר לשקול

  • אחסון בחדר לא מרוסס – אם יהיה חדר בבית שלכם שלא יעבור ריסוס, אפשר בהחלט להשתמש בו בתור פתרון אחסון. אנו ממליצים כמובן שזה יהיה חדר אטום ככל האפשר. כך למשל, אם אתם לא מרססים את הממ"ד בדירה – זה יכול להיות החדר המושלם. אחרת העדיפו חדר אחר, שיהיה אטום ככל האפשר, ודאגו אף לנעול אותו, בכדי שלא יהיה סיכוי שייפתח במהלך הריסוס.
  • סגירה בקופסאות אטומות – כפתרון משלים לעניין, חשוב מאד לדאוג שכל החפצים הרגישים יהיו בתור אחסון שלקופסאות סגורות ואטומות היטב. במיוחד הדבר נכון בכל מה שנוגע למוצרי המזון השונים. יש לוודא שהם לא פתוחים, ואולי אף לא נמצאים בקופסאות הרגילות שלהם. העדיפו קופסאות אחסון עם נעילת ואקום חזקה במיוחד – וכך תדעו שהחומר הרעיל לא נוגע בהם.
  • האם לפנות לעוד דירות? פתרונות אחסנה שיכול להיות נוח במקרים רבים, הוא פשוט לפנות לגורם שאתם מכירים, ולבקש לאחסן אצלם את החפצים והמאכלים הרגישים מהבית שלכם לתקופה מסוימת. מדובר לרוב בסך הכל על יום אחד – כך שזו לא טרחה גדולה מידי.

האם לפנות עוד חפצים?

תלוי מאד היכן ההדברה מתרחשת. מאחר שלרוב ההדברה מתמדת במטבח, זה בלתי אפשרי שלא לפנות אותו. אם אתם עושים כמובן הדברה באזורים נוספים כמו חדר השינה שלכם – דאגו לפנות משם בגדים ומצעים ,ולמצוא גם עבורם פתרון אחסון הולם, בכדי שההרעלה לא תשפיע עליהם ועליכם.