הדברה בזול – יש דבר כזה?

בחירה נכונה של חברת הדברה מחייבת התייחסות למחיר שהיא גובה עבור השירות. מה משפיע על המחיר הזה, כיצד קובעים אותו ועם מי אפשר להתייעץ? המדריך המלא!

שירותי הדברה צריכים להתבצע באופן תקופתי, הזמנת חברת הדברה בצורה מסודרת, אחת לתקופה מסוימת ובמועדים שחוזרים על עצמם יכולים לשפר משמעותית את האפקטיביות. יתרה על כך, שירותי הדברה תקופתיים הם דרך מעולה למנוע את התפשטות החרקים והמזיקים ברחבי הבית. בשביל לעשות את זה באופן משתלם, חשוב לבחור את שירותי ההדברה הטובים ביותר ולדעת גם כמה הם עולים.

הבעיה מתחילה עם זה שהמחיר של הדברה בזול הוא אינו קבוע אלא דינאמי. כפועל יוצא מכך, הצעת מחיר של חברת הדברה עבור לקוח מסוים לא בהכרח תהיה זהה להצעה של אותה חברה עבור לקוח אחר. אז אם רוצים לתכנן הדברה בזול, מאוד חשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע ולהבין מה משפיע על המחיר.

מה הגורמים המשפיעים על העלות של  ההדברה?

כמה פרמטרים שעשויים להשפיע על האופן שבו חברת הדברה מתמחרת את השירות שלה, גם עבור לקוחות פרטיים וגם עבור בעלי משרדים או נציגים של ארגונים ומוסדות ציבוריים:

א. סוג ההדברה – ההבדל העיקרי בין המחירים נובע מכך שיש סוגים שונים של שירותי הדברה. על קצה המזלג, ניתן להזכיר את המחיר של הדברה כימית לעומת הדברה אקולוגית או הדברה ירוקה. ככל שההדברה מתקדמת ואפקטיבית יותר, כך המחיר שלה עשוי לזנק.

ב. גודל השטח – יש גם הבדל בין השטח שאותו רוצים להדביר. בשביל לתכנן היטב את העלויות הישירות והעקיפות של הדברה בזול, בודקים מה גודל השטח במ"ר ואז מתכננים את השימוש בחומרי הדברה מתאימים. בנוסף, יכול להיות שהעלות תהיה מושפעת מהשאלה כמה חדרים יש בבית.

ג. סוג המזיקים – אי אפשר לקבוע מחיר אחיד לכל סוגי ההדברה, כי יש המון סוגים שונים של מזיקים. הדברה בסיסית של תיקנים או נמלים מתומחרת אחרת לגמרי בהשוואה להדברה של עכברים, נחשים, מעופפים וכן הלאה. אם רוצים לדעת כמה ההדברה תעלה, רצוי להתייעץ עם נציגים של חברת הדברה ולעדכן אותם לגבי סוג המזיקים שאיתם מנסים להתמודד.

טווח מחירים מקובל בענף

המחיר הבסיסי לביקור של מדביר לצורך ריסוס כימי בלבד עומד על כ-200 ש"ח. זהו למעשה המחיר ההתחלתי, שממנו קובעים את שאר הפרמטרים המשפיעים על הדברה זולה. אז אם רוצים לחסוך בהוצאות, אפשר לבדוק מול חברת הדברה מה הזמינות של המדביר וכמה מהר הוא יכול להגיע.

הדברה בעזרת פתיונות ג'ל וללא צורך בריסוס תעלה 250-500 ש"ח. גם זה מחיר מצוין ביחס לתמורה שמקבלים, מה גם שהוא מתאים למסעדות ובתי קפה. לשם השוואה, אפשר לתאם הדברה רגישה יותר לגני ילדים בטווחי מחירים של 200-600 ש"ח והדברת עכברים לבתים ב-250-700 ש"ח.